Firmafester

Få begivenheder er imødeset med så meget spænding og så tunge forventninger som den årlige firmafest, hvor god underholdning, sjove aktiviteter, lækker mad, musik og gode kollegaer skal gå op i en højere enhed. En succesfuld firmafest ryster sammen, inkluderer, omfavner og skaber kollektive minder, der sidder i erindringen længe efter, den sidste foodtruck er pakket ned, og DJ’en har spillet Dancing Queen for absolut sidste gang.

Sjove firmafester kræver planlægning

Men en god firmafest kræver også en god arrangør. Så kort kan det skrives. Og det er af gode grunde ikke alle, der kan holde hovedet koldt og jonglere med alt fra mad og drikke, overnatning til flere hundrede mennesker og den underholdning, der skal på scenen lige om lidt, mens musikken spiller og arrangementet er på vej mod klimaks.

En sjov firmafest – uanset om det er en firmasommerfest, julefrokost, temafest eller et andet firmaevent – forudsætter, at I har allieret jer med en arrangør, der har ekspertisen til at stå for alt det praktiske, så I kan nyde festen, de sjove aktiviteter og de gode kollegaer.

Planlægning af en firmafest er en holdpræstation

I ALIVE har vi specialiseret os i at få mange faktorer til at gå op i en højere enhed på det rette tidspunkt. Denne ekspertise bruger vi i mange aspekter af vores virksomhed og i høj grad også, når vi arrangerer fantastiske firmafester. Her handler det nemlig om at sammensætte det helt rigtige mix af god mad, skønne festlokaler, dejlig musik, originale events, sjove aktiviteter og god underholdning, så den gode stemning opstår, og de mange gæster kan nyde firmafesten i fulde drag. Og det formår vi kun, når alle på kontoret byder ind på en opgave og lægger deres sjæl og arbejdsiver i projektet.

At arrangere en firmafest er en holdpræstation fra vores side, og der er ingen grænser for, hvor langt vi vil gå for at få jeres firmafest til at blive en succes.

VORES KOMPETENCER

Vi står for både idéudviklingen, planlægningen og eksekveringen

Vi skræddersyer firmafesten så den matcher jeres DNA

Vi samarbejder med en lang række venues, artister, bartendere og DJ’s

Vi står for det praktiske, så I kan nyde festen og hinandens selskab

Vi arrangerer firmafester over hele landet og i udlandet

Firmafester i Danmark og i udlandet

Der er ingen, der siger, at en firmafest nødvendigvis skal holdes på jeres firmaadresse i jeres hjemby. I ALIVE har vi erfaringen, netværket og de logistiske muskler til at holde jeres næste firmafest i København, Aarhus, i mindre byer eller sågar i udlandet.

Vi kan naturligvis rykke ind på jeres firmaadresse og omdanne jeres lokaler til det mest gennemførte festvenue. Men vi kan også holde festen for jer i lejede lokaler, på hoteller, i industribygninger, i nedlagte fabrikshaller eller på restauranter i både Danmark og i udlandet. Det er sådan set kun jeres ønsker, der sætter grænserne for, hvor firmafesten skal afholdes. Og hvad arrangementet skal indeholde.

Vi leverer komplette løsninger til jeres firmafest

ALIVE har været garant for komplette løsninger, kreative idéer og sjove firmafester, siden virksomheden blev grundlagt. Vi har mange års erfaring i at planlægge og eksekvere sjove firmafester, og uanset om din virksomhed tæller 10 eller 10.000 medarbejdere, så har vi været der før. Mange gange.

Vi har et mantra om, at end ikke fantasien sætter grænser, når vi tilrettelægger en firmafest, og vi gør altid vores ypperste for at sammensætte et program, der både overrasker og overgår de forventninger, medarbejderne har til en fantastisk firmafest. Vores ansatte er eksperter i at tænke kreativt, og de er fulde af sjove idéer til, hvordan jeres firmafest kan blive årets mest uforglemmelige. Hvis I ønsker det, leverer vi den fulde firmafestpakke med alt hvad den indebærer af lejede toiletter, musik, drikke, lækker mad, populære aktiviteter og naturligvis masser af god stemning.

I skal holde fest, når I holder fest

Det gør en kæmpe forskel for jeres arrangement, at der er tænkt på alt fra underholdningen til alle typer af uforudsete udfordringer, så I kan koncentrere jer om at holde årets bedste firmafest. Når vi arrangerer en firmafest, så tager vi hånd om hele processen fra start til slut. Vi står for alt det praktiske, så I kan koncentrere jer om at dele de store oplevelser, nyde hinandens selskab og i det hele taget have verdens bedste fest.

Vi booker musik, mad og drikke, sjov underholdning, festlokale, eventuel overnatning og alle de andre praktiske elementer, der ligger til grund for en god firmafest. Vi vil altid være til stede, når den store fest løber af stablen. Det er vi, så vi kan være tæt på begivenhederne, og så vi som arrangør kan tage os af eventuelle uforudsete udfordringer på dagen.

DET KAN VI HJÆLPE MED:
  • Planlægning af fulde program
  • Allokering og styring af ressourcer
  • Styring af budget og samlet økonomi
  • Projektledelse og løbende rapportering
  • Eventafvikling
  • Rejselederafvikling
  • Håndtering af GDPR regler
  • Koordinering af fly
  • Koordinering af bustransport i DK og udlandet
  • Koordinering af shuttlebusser til og fra event/hotel/lufthavn
  • Koordinering af limousiner
  • Koordinering af indtjekning af bagage på hotel
  • Hotelbooking til gæster og personale
  • Booking af overnatning i andre former for outdoor, telte og lign.
  • Koordinering af kurve, snack pakker, drikkevarer m.m.
  • Booking af artister
  • Booking og briefing af konferencier
  • Koordinering af scene, teknik, lys og lyd
  • Branding af venue
  • Opbygning af greenrooms
  • Transmittering på storskærm mellem flere lande
  • Planlægning og booking af oplevelser
  • Booking og briefing af guide og chauffør
  • Sikre afvikling hvor der er taget hensyn til individuelle forhold fx fødevareallergi
  • Sikre relevant information til deltagerne inden oplevelsen fx beklædning
  • Konceptudvikling
  • Udsmykning af salen, scenen og indgangsparti
  • Borddækning med service, lys og blomsterdekorationer
  • Bestilling af borde, stole, service
  • Branding af hele venue
  • Opbygning af velkomstområde
  • Opbygning af food område og tema restauranter
  • Opbygning af bar, temabar og natklub
  • Opbygning af rygeområde med hyggebelysning og varme
  • Opbygning af omklædningsområde
  • Opbygning af loungeområde
  • Opbygning af kaffelounge med baristaer
  • Toiletter med dufte, blomster og hygiejne genstande
  • Bestilling og opbygning af pressevæg
  • Design, grafik og tryksager til det valgte tema
  • Indkøb og pakning af snack og goodiebags
  • Udarbejdelse af floor- og bordplan
  • Udvikling af skræddersyet app
  • Alt information samlet i en app
  • Personlig billet i appen
  • Opsætning af push-beskeder
  • Koordinering af konkurrencer
  • Skræddersyet hjemmeside til tilmelding
  • Alt information samlet ét sted
  • Indscanningssystem til festen
  • Grafer og evaluering af no-shows
  • Telefonisk hotline til alle gæster med spørgsmål
  • Booking af vagter og samaritter
  • Booking af og briefing af artister og foto-/videografer
  • Booking og koordinering af servicepersonale
  • Oplæring af personale i tiltaleformer og sikkerhed
  • Udarbejdelse og godkendelse af brandtegninger
  • Udarbejdelse af evakueringsplaner
  • Udarbejdelse af skræddersyet menu
  • Koordinering med kokken og lokationen
  • Koordinering af allergier til alle gæster
  • Koordinering af diverse foodtrucks
  • Indkøb og opfyldning af drikkevarer

Sikre dialogen om hvordan vi sammen kan forbedre det miljømæssige fodaftryk før, under og efter et event

  • Sikre en stærk og meget synlig brand eksekvering
  • Kreative ideer og indspil til iscenesættelsen
  • Fokus på at skabe engagerende content der kan blive delt på SoMe
  • Tilrettelæggelse af pressedækning før, under og efter
  • Intern kommunikationsplan
  • Sikre professionelt udstyr til afvikling
  • Test inden event
  • Briefing og tilrettelæggelse af content produktion
Deltagere i 2023
0 +
Antal medarbejdere
0
Destinationer i udlandet
0 +
Antal events
0 +

Hvad definerer en fantastisk firmafest?

Der findes mange opskrifter på den perfekte firmafest. Og eventbureauer over hele Danmark har hver deres tilgang til det at arrangere en firmafest. I ALIVE tager vi altid udgangspunkt i jeres specifikke virksomhed, når vi planlægger en firmafest.

For kun på den måde kan vi levere en pakke, der både indfrier jeres forventninger og udfordrer dem. Vores fornemste opgave, når vi skal skabe den perfekte fest, er nemlig at holde dansegulvet varmt, drikkevarerne iskolde og stemningen lun, så jeres medarbejdere møder ind på kontoret mandag morgen med et smil på læben og en fornyet tro på, at de arbejder på verdens bedste arbejdsplads.

Vi lytter altid til jeres ønsker og drømme, inden vi kommer med vores bud på jeres fest. Har I særlige ønsker til lokation, tema, underholdning eller gastronomi, så får vi det til at ske.

Skal alt dokumenteres og bruges på diverse platforme og internt, så samarbejder vi med de dygtigste indholdsproducenter. Og skal medarbejdere eller gæster flyves ind og indlogeres op til den store dag, så trækker vi på vores mangeårige erfaring med logistik og firmarejser.

Det er jeres fest. Vi arrangerer den bare. Og vi glæder os til at tage fat på opgaven sammen med jer.

Drømmer I om at skabe et uforglemmeligt øjeblik?

Så kontakt ALIVE og tag en snak med os om, hvordan vi indfrier lige præcis jeres ønsker og behov.

Ida Løfberg
CCO

Telefon: +45 29 11 34 77
ida.lofberg@alive.dk