STARK after dark

ALIVE stod for både idé, planlægning og eksekvering af hele eventet, da omkring 2.000 STARK-medarbejdere blev inviteret til 125-års jubilæumsfest ”efter lukketid”.

Kæmpe temafest og 125 års historie

I samarbejde med materialevirksomheden STARK udviklede ALIVE i 2021 festkonceptet ”STARK after dark”. Her blev medarbejdere fra hele landet transporteret i busser til en stor hal, der i aftenens anledning var omdannet til en Stark-butik efter lukketid.

Arrangementet var omhyggeligt designet til at vække følelsen af at træde ind i en STARK-butik, efter kunderne var gået hjem, og hvor alle normale regler var sat ud af kraft.

Det store venue kombinerede elementer fra både festivaler og forlystelsesparker, hvilket gav deltagerne følelsen af at befinde sig i et parallelt butiksunivers, hvor alt kunne ske, og hvor intet var, som det plejede.

Centralt i designet af rummet var den store scene, hvorfra både konferencieren Rasmus Bjerg og en række af landets store musikstjerner underholdt i løbet af aftenen.

Rundt om i hjørnerne havde vi bygget og placeret en række loungeområder, hvor deltagerne kunne slappe af med signaturdrinks som ”STARK & stormy”, mens der i butikkens øvrige afdelinger var arrangeret en lang række konkurrencer og andre underholdningselementer, der alle talte ind i STARKS brandidentitet og skabte en følelse af genkendelighed og samhørighed.

deltagere
0
års historie
0
scene
0
busser
0

Branding og visuelle look

ALIVE stod også for hele eventets branding og visuelle look, hvilket blandt andet kom til udtryk gennem key visuals, placering af logoer og personalets uniformer, der alt sammen var skabt for at sikre en helhedsoplevelse for gæsterne, der blev siddende længe efter, solen igen var stået op over STARK-butikken.

”Ud af et stærkt felt på tre førende bureauer, var jeg slet ikke i tvivl om, at ALIVE kom med det bedste bud på, hvordan vi kunne skabe en unik oplevelse for alle vores medarbejdere.

Deres pitch ramte spot on i forhold til vores ønsker samt behov og viste tydelig en stor forståelse for hele vores DNA, som også var indarbejdet i præsentationen.

ALIVE skabte de bedste rammer for en fantastisk fest med sjove aktiviteter, spændende indslag og god underholdning. Der var noget for alle, trods den store variation i målgruppen. Alle forventninger blev til fulde opfyldt og jeg giver ALIVE de bedste anbefalinger med på vejen.”
– Anette Frandsen, EVENT Manager hos STARK

KUNDENS UDBYTTE:
  • En fest skræddersyet til firmaets DNA
  • Et tema med genkendelighed og overraskelser
  • A-Z-håndtering = ingen opgaver på dagen
  • Ro i maven i forhold til afvikling
  • Sikker transport ud og hjem fra alle gæster

Vi giver jeres historie luft under vingerne

Når vi i ALIVE kommer med en idé til en firmafest, så er den aldrig grebet ud af den blå luft. Vi tager os altid god tid til at dykke ned i jeres historie og omfavne jeres DNA, for kun på den måde kan arrangere fester, vi kan stå inde for. Vi ved, hvor vigtig arven og historien er for danske virksomheder, og vi gør os altid umage for at flette disse ting ind i jeres næste fest.

Kontakt os i dag, hvis I står foran at skulle afholde en stor fest eller et jubilæum. Vi glæder os til at udfolde jeres historie sammen med jer og jeres ansatte.

Drømmer I om at skabe et uforglemmeligt øjeblik?

Så kontakt ALIVE og tag en snak med os om, hvordan vi indfrier lige præcis jeres ønsker og behov.

Ida Løfberg
CCO

Telefon: +45 29 11 34 77
ida.lofberg@alive.dk