Messer

Skal jeres virksomhed arrangere en messe i Danmark eller udlandet? Eller skal I deltage i en messe inden for eller uden for landets grænser? Så kan ALIVE stå for logistikken og planlægningen, så I kan koncentrere jer om det faglige.

Deltag i messer i udlandet

Et messebesøg i udlandet giver nye indsigter og et større kendskab til kollegaer, konkurrenter og samarbejdspartnere.

Vi ved, hvor vigtigt det er for udbyttet af en messe, at der er sørget for alle detaljer. Derfor er det altid en del af vores messeplanlægning, at vi booker de gode flyafgange, finder hoteller tæt på messen, sørger for bord på gode restauranter og arrangerer transport til og fra lufthavnen.

Vi sørger også for underholdning mellem de officielle events eller booker jer ind som udstillere eller foredragsholdere, hvis I ønsker dette.

Vores pakker er skræddersyet jeres behov, så I kan koncentrere jer om at få nyttig information med hjem.

Arranger en messe i udlandet

Vi har netværket og de logistiske kræfter til at arrangere messer for jer i udlandet.

Vi står for at finde det perfekte venue, booke hoteller, lave aftaler med udstillere, lave markedsføring for de forskellige events og sørge for al logistik og information, når I skal samle mange deltagere til en messe ude i verden.

Kontakt os og hør mere om, hvordan vi kan skabe rammerne om jeres kommende messe i udlandet.

VORES KOMPETENCER

Vi kan skabe rammerne om jeres næste messe i både DK og udlandet

Vi står for planlægning og logistik, når I sender medarbejdere på messe

Vi kan booke hoteller tæt på messecentre gennem vores netværk

Vi har stor erfaring med at sende store og små grupper på messer i hele verden

Deltag i en messe i Danmark

Det er ofte også en god idé at alliere sig med et bureau, hvis I skal sende medarbejdere på messe inden for landets grænser.

I ALIVE sørger vi for transport og overnatning, booker jer ind som udstillere, hvis I ønsker dette. Vi kan også arrangere events i pauserne i det officielle program, når I skal på messe i Danmark.

Vi samarbejder med en lang række hoteller rundt omkring i landet, så vi har rammerne på plads, hvis I står for at skulle deltage i en messe et sted i Danmark.

Arranger en messe i Danmark

Der er mange fordele ved at afholde en messe i Danmark. Den kan fungere som markedsføring af jeres virksomhed og er samtidig en mulighed for at samle medarbejdere, kollegaer og potentielle kunder.

I ALIVE står vi for al det praktiske med at booke udstillere, transport, overnatning og bespisning, når I skal afholde en messe inden for landets grænser.

DET KAN VI HJÆLPE MED:
  • Planlægning af fulde program
  • Allokering og styring af ressourcer
  • Styring af budget og samlet økonomi
  • Projektledelse og løbende rapportering
  • Eventafvikling
  • Rejselederafvikling
  • Håndtering af GDPR regler
  • Koordinering af fly
  • Koordinering af bustransport i DK og udlandet
  • Koordinering af shuttlebusser til og fra event/hotel/lufthavn
  • Koordinering af limousiner
  • Koordinering af indtjekning af bagage på hotel
  • Hotelbooking til gæster og personale
  • Booking af overnatning i andre former for outdoor, telte og lign.
  • Koordinering af kurve, snack pakker, drikkevarer m.m.
  • Booking af artister
  • Booking og briefing af konferencier
  • Koordinering af scene, teknik, lys og lyd
  • Branding af venue
  • Opbygning af greenrooms
  • Transmittering på storskærm mellem flere lande
  • Planlægning og booking af oplevelser
  • Booking og briefing af guide og chauffør
  • Sikre afvikling hvor der er taget hensyn til individuelle forhold fx fødevareallergi
  • Sikre relevant information til deltagerne inden oplevelsen fx beklædning
  • Konceptudvikling
  • Udsmykning af salen, scenen og indgangsparti
  • Borddækning med service, lys og blomsterdekorationer
  • Bestilling af borde, stole, service
  • Branding af hele venue
  • Opbygning af velkomstområde
  • Opbygning af food område og tema restauranter
  • Opbygning af bar, temabar og natklub
  • Opbygning af rygeområde med hyggebelysning og varme
  • Opbygning af omklædningsområde
  • Opbygning af loungeområde
  • Opbygning af kaffelounge med baristaer
  • Toiletter med dufte, blomster og hygiejne genstande
  • Bestilling og opbygning af pressevæg
  • Design, grafik og tryksager til det valgte tema
  • Indkøb og pakning af snack og goodiebags
  • Udarbejdelse af floor- og bordplan
  • Udvikling af skræddersyet app
  • Alt information samlet i en app
  • Personlig billet i appen
  • Opsætning af push-beskeder
  • Koordinering af konkurrencer
  • Skræddersyet hjemmeside til tilmelding
  • Alt information samlet ét sted
  • Indscanningssystem til festen
  • Grafer og evaluering af no-shows
  • Telefonisk hotline til alle gæster med spørgsmål
  • Booking af vagter og samaritter
  • Booking af og briefing af artister og foto-/videografer
  • Booking og koordinering af servicepersonale
  • Oplæring af personale i tiltaleformer og sikkerhed
  • Udarbejdelse og godkendelse af brandtegninger
  • Udarbejdelse af evakueringsplaner
  • Udarbejdelse af skræddersyet menu
  • Koordinering med kokken og lokationen
  • Koordinering af allergier til alle gæster
  • Koordinering af diverse foodtrucks
  • Indkøb og opfyldning af drikkevarer

Sikre dialogen om hvordan vi sammen kan forbedre det miljømæssige fodaftryk før, under og efter et event

  • Sikre en stærk og meget synlig brand eksekvering
  • Kreative ideer og indspil til iscenesættelsen
  • Fokus på at skabe engagerende content der kan blive delt på SoMe
  • Tilrettelæggelse af pressedækning før, under og efter
  • Intern kommunikationsplan
  • Sikre professionelt udstyr til afvikling
  • Test inden event
  • Briefing og tilrettelæggelse af content produktion
Deltagere i 2023
0 +
Antal medarbejdere
0
Destinationer i udlandet
0 +
Antal events
0 +
Drømmer I om at skabe et uforglemmeligt øjeblik?

Så kontakt ALIVE og tag en snak med os om, hvordan vi indfrier lige præcis jeres ønsker og behov.

Ida Løfberg
CCO

Telefon: +45 29 11 34 77
ida.lofberg@alive.dk