Kick off

Samarbejd med ALIVE når I skal sende jeres nyeste produkt, strategi eller målsætning i markedet med et kick off-event.

Et kick off skal vække følelser

Et kick off-event er en energisk måde at sætte kursen mod nye mål for jeres virksomhed. Måske skal I præsentere en ny strategi for jeres medarbejdere, lægge grundstenene for et nyt regnskabsår, vise omverden jeres nyeste produkt eller skyde jeres nye reklamekampagne i gang med et brag.

Uanset formålet, så skal et kick off nemlig vække følelser og begejstring blandt jeres ansatte, og det kræver en anden type arrangement end de klassiske konferencer, workshops eller seminarer.

Den røde tråd er formlen på succes

Et godt kick off skal have en tydelig mening og et let forståeligt budskab. Et tema, der går igennem arrangementet som en rød tråd og som rører ved noget i deltagerne og sætter tankerne i gang.

Når vi i ALIVE planlægger et kick off, så arbejder vi altid målrettet på at få etableret en intens atmosfære. Jeres deltagere skal føle, at eventet kan og er noget særligt. Noget vigtigt.

Det skal være et arrangement, der taler til fællesskabsfølelsen på jeres arbejdsplads og giver jer en følelse af, at I trækker i samme retning.

VORES KOMPETENCER

Vi arrangerer kick offs, der begejstrer

Vi sender budskabet sikkert og kreativt i markedet

Vi skaber opmærksomhed hos kunderne og sammenhold internt

Vi skaber den røde tråd i eventet, så budskabet er let at afkode

Vi kan kombinere det faglige med sociale indspark

Vi arrangerer kick offs i Danmark og i udlandet

Masser af muligheder for afbræk og underholdning

Et kick off-arrangement hviler naturligvis på en platform af information. Men dagen skal også gerne være både sjov og spændende og indeholde nogle elementer, der kan fungere som icebreaker og afbræk. Det kan være, I skal rykke eventet fra jeres arbejdsplads til et nyt og spændende venue for at give jeres medarbejdere noget luftforandring?

Måske skal jeres kick off kombineres med en forproduceret video på en storskærm? Skal deltagerne i løbet af dagen inddeles i hold og lave forskellige teambuilding-aktiviteter? Mulighederne er mange, og vi glæder os til at åbne op for værktøjskassen sammen med jer og skræddersy jeres næste kick off.

Kick off i udlandet

Et kick off behøver ikke at foregå i Danmark. I ALIVE har vi masser af idéer til, hvordan I kan kombinere jeres kommende kick off med en firmarejse.

Vi samarbejder med en lang række venues over hele verden, og vi kan stå for hele pakken med fly, hotel, transport, leje af venue og livestreamning af hele eventet, hvis I ønsker dette.

DET KAN VI HJÆLPE MED:
  • Planlægning af fulde program
  • Allokering og styring af ressourcer
  • Styring af budget og samlet økonomi
  • Projektledelse og løbende rapportering
  • Eventafvikling
  • Rejselederafvikling
  • Håndtering af GDPR regler
  • Koordinering af fly
  • Koordinering af bustransport i DK og udlandet
  • Koordinering af shuttlebusser til og fra event/hotel/lufthavn
  • Koordinering af limousiner
  • Koordinering af indtjekning af bagage på hotel
  • Hotelbooking til gæster og personale
  • Booking af overnatning i andre former for outdoor, telte og lign.
  • Koordinering af kurve, snack pakker, drikkevarer m.m.
  • Booking af artister
  • Booking og briefing af konferencier
  • Koordinering af scene, teknik, lys og lyd
  • Branding af venue
  • Opbygning af greenrooms
  • Transmittering på storskærm mellem flere lande
  • Planlægning og booking af oplevelser
  • Booking og briefing af guide og chauffør
  • Sikre afvikling hvor der er taget hensyn til individuelle forhold fx fødevareallergi
  • Sikre relevant information til deltagerne inden oplevelsen fx beklædning
  • Konceptudvikling
  • Udsmykning af salen, scenen og indgangsparti
  • Borddækning med service, lys og blomsterdekorationer
  • Bestilling af borde, stole, service
  • Branding af hele venue
  • Opbygning af velkomstområde
  • Opbygning af food område og tema restauranter
  • Opbygning af bar, temabar og natklub
  • Opbygning af rygeområde med hyggebelysning og varme
  • Opbygning af omklædningsområde
  • Opbygning af loungeområde
  • Opbygning af kaffelounge med baristaer
  • Toiletter med dufte, blomster og hygiejne genstande
  • Bestilling og opbygning af pressevæg
  • Design, grafik og tryksager til det valgte tema
  • Indkøb og pakning af snack og goodiebags
  • Udarbejdelse af floor- og bordplan
  • Udvikling af skræddersyet app
  • Alt information samlet i en app
  • Personlig billet i appen
  • Opsætning af push-beskeder
  • Koordinering af konkurrencer
  • Skræddersyet hjemmeside til tilmelding
  • Alt information samlet ét sted
  • Indscanningssystem til festen
  • Grafer og evaluering af no-shows
  • Telefonisk hotline til alle gæster med spørgsmål
  • Booking af vagter og samaritter
  • Booking af og briefing af artister og foto-/videografer
  • Booking og koordinering af servicepersonale
  • Oplæring af personale i tiltaleformer og sikkerhed
  • Udarbejdelse og godkendelse af brandtegninger
  • Udarbejdelse af evakueringsplaner
  • Udarbejdelse af skræddersyet menu
  • Koordinering med kokken og lokationen
  • Koordinering af allergier til alle gæster
  • Koordinering af diverse foodtrucks
  • Indkøb og opfyldning af drikkevarer

Sikre dialogen om hvordan vi sammen kan forbedre det miljømæssige fodaftryk før, under og efter et event

  • Sikre en stærk og meget synlig brand eksekvering
  • Kreative ideer og indspil til iscenesættelsen
  • Fokus på at skabe engagerende content der kan blive delt på SoMe
  • Tilrettelæggelse af pressedækning før, under og efter
  • Intern kommunikationsplan
  • Sikre professionelt udstyr til afvikling
  • Test inden event
  • Briefing og tilrettelæggelse af content produktion
Deltagere i 2023
0 +
Antal medarbejdere
0
Destinationer i udlandet
0 +
Antal events
0 +
Drømmer I om at skabe et uforglemmeligt øjeblik?

Så kontakt ALIVE og tag en snak med os om, hvordan vi indfrier lige præcis jeres ønsker og behov.

Ida Løfberg
CCO

Telefon: +45 29 11 34 77
ida.lofberg@alive.dk