Incoming

ALIVE står for bookinger af alt fra hotelværelser til spisesteder og kulturoplevelser, når udenlandske rejsebureauer skal bruge en samarbejdspartner i Danmark.

Vi er jeres garanti for store oplevelser i Danmark

Hver dag rejser små og store erhvervsdelegationer til Danmark i forbindelse med messer, virksomhedsbesøg, seminarer, studierejser eller andre erhvervsrejser.

I ALIVE påtager vi os rollen som incoming-partner og hjælper udenlandske rejsebureauer med bookinger af hotelværelser, transport, borde på byens bedste restauranter og alle de andre praktiske ting, der får en erhvervsrejse til at glide let og smertefrit.

Vi har kontor i hovedstaden, men vi dækker hele landet og kan arrangere jeres næste store oplevelse i både Aarhus, Aalborg, Odense eller et hvilket som helst andet sted i landet.

Hvorfor skal I vælge ALIVE som incoming-bureau?

I ALIVE har vi mange års erfaring med at hjælpe udenlandske erhvervs-bureauer med logistikken, når de har grupper, der besøger København og Danmark.

Turismen i Danmark har gennemgået en rivende udvikling de senere år, og det stiller store krav til de virksomheder, der skal håndtere det store fokus fra udlandet og de mange mennesker, der hver dag lander i Kastrup Lufthavn, ankommer med tog på Hovedbanegården eller lægger til kaj ved krydstogtterminalen i Nordhavn.

I ALIVE er vi eksperter i at skræddersy et komplet program for den virksomhed eller organisation, I repræsenterer. Vi har et hav af samarbejdspartnere og dermed også muligheder i hele landet. Og vi kan derfor yde den assistance, I som udenlandsk rejsearrangør har brug for, når I skal planlægge en erhvervs- eller grupperejse i Danmark.

VORES KOMPETENCER

Vi tager hånd om jeres gæster fra ankomst til afgang

Vi sørger for overnatning, transport, mødelokaler og underholdning

Vi booker jer ind på nøje udvalgte restauranter i hele andet

Vi har mange års erfaring med incoming

Kom tæt på Danmark, danskerne og dansk kultur

I ALIVE arbejder vi med turisme hver eneste dag, og vi har en bred vifte af samarbejdspartnere over hele kloden, som vi trækker på, hver gang vi skal sende danske virksomheder ud på erhvervs- og grupperejser.

På samme måde sætter vi en ære i at hjælpe vores udenlandske kollegaer, når de skal sende gæster til Danmark. Og uanset om I kommer fra Stockholm, Seattle eller Sydney, så kan vi hjælpe jer med at komme tættere på danskerne, vores skønne hovedstad København og dansk kultur i form af verdenskendte spisesteder, ikonisk design og den allestedsnærværende og meget omtalte “hygge”.

Kontakt os og hør mere om mulighederne for et samarbejde

Vi sidder klar ved telefonerne på kontoret på Østerbro i København, og vi glæder os til at fortælle mere om, hvordan vi kan gøre jeres kommende rejse til Danmark uforglemmelig.

Det er vigtigt for os, at de bureauer, vi samarbejder med, får det bedste indtryk af Danmark, og at de får lyst til at vende tilbage, uanset om de har besøgt hovedstaden, Aarhus, Fyn, Vestkysten eller et andet skønt sted i vores land. Vi glæder os til at høre fra jer. Og vi ser frem til at tage del i jeres kommende event her i Danmark.

DET KAN VI HJÆLPE MED:
  • Planlægning af fulde program
  • Allokering og styring af ressourcer
  • Styring af budget og samlet økonomi
  • Projektledelse og løbende rapportering
  • Eventafvikling
  • Rejselederafvikling
  • Håndtering af GDPR regler
  • Koordinering af fly
  • Koordinering af bustransport i DK og udlandet
  • Koordinering af shuttlebusser til og fra event/hotel/lufthavn
  • Koordinering af limousiner
  • Koordinering af indtjekning af bagage på hotel
  • Hotelbooking til gæster og personale
  • Booking af overnatning i andre former for outdoor, telte og lign.
  • Koordinering af kurve, snack pakker, drikkevarer m.m.
  • Booking af artister
  • Booking og briefing af konferencier
  • Koordinering af scene, teknik, lys og lyd
  • Branding af venue
  • Opbygning af greenrooms
  • Transmittering på storskærm mellem flere lande
  • Planlægning og booking af oplevelser
  • Booking og briefing af guide og chauffør
  • Sikre afvikling hvor der er taget hensyn til individuelle forhold fx fødevareallergi
  • Sikre relevant information til deltagerne inden oplevelsen fx beklædning
  • Konceptudvikling
  • Udsmykning af salen, scenen og indgangsparti
  • Borddækning med service, lys og blomsterdekorationer
  • Bestilling af borde, stole, service
  • Branding af hele venue
  • Opbygning af velkomstområde
  • Opbygning af food område og tema restauranter
  • Opbygning af bar, temabar og natklub
  • Opbygning af rygeområde med hyggebelysning og varme
  • Opbygning af omklædningsområde
  • Opbygning af loungeområde
  • Opbygning af kaffelounge med baristaer
  • Toiletter med dufte, blomster og hygiejne genstande
  • Bestilling og opbygning af pressevæg
  • Design, grafik og tryksager til det valgte tema
  • Indkøb og pakning af snack og goodiebags
  • Udarbejdelse af floor- og bordplan
  • Udvikling af skræddersyet app
  • Alt information samlet i en app
  • Personlig billet i appen
  • Opsætning af push-beskeder
  • Koordinering af konkurrencer
  • Skræddersyet hjemmeside til tilmelding
  • Alt information samlet ét sted
  • Indscanningssystem til festen
  • Grafer og evaluering af no-shows
  • Telefonisk hotline til alle gæster med spørgsmål
  • Booking af vagter og samaritter
  • Booking af og briefing af artister og foto-/videografer
  • Booking og koordinering af servicepersonale
  • Oplæring af personale i tiltaleformer og sikkerhed
  • Udarbejdelse og godkendelse af brandtegninger
  • Udarbejdelse af evakueringsplaner
  • Udarbejdelse af skræddersyet menu
  • Koordinering med kokken og lokationen
  • Koordinering af allergier til alle gæster
  • Koordinering af diverse foodtrucks
  • Indkøb og opfyldning af drikkevarer

Sikre dialogen om hvordan vi sammen kan forbedre det miljømæssige fodaftryk før, under og efter et event

  • Sikre en stærk og meget synlig brand eksekvering
  • Kreative ideer og indspil til iscenesættelsen
  • Fokus på at skabe engagerende content der kan blive delt på SoMe
  • Tilrettelæggelse af pressedækning før, under og efter
  • Intern kommunikationsplan
  • Sikre professionelt udstyr til afvikling
  • Test inden event
  • Briefing og tilrettelæggelse af content produktion
Deltagere i 2023
0 +
Antal medarbejdere
0
Destinationer i udlandet
0 +
Antal events
0 +
Drømmer I om at skabe et uforglemmeligt øjeblik?

Så kontakt ALIVE og tag en snak med os om, hvordan vi indfrier lige præcis jeres ønsker og behov.

Ida Løfberg
CCO

Telefon: +45 29 11 34 77
ida.lofberg@alive.dk