Foreningsrejser

Vi tager hånd om hele processen fra idéudvikling og planlægning til eksekvering af selve rejsen, når erhvervsforeninger skal på skal på grupperejser til spændende rejsemål i hele verden.

Mange erhvervsgrupper tager på foreningsrejser

Mange erhvervsforeninger tager hvert år på grupperejser rundt omkring i verden. Det gør de for at dyrke fællesskabet og blive klogere på de nyeste tendenser inden for deres branche og ressortområde men også for at få nogle spændende oplevelser sammen som gruppe, pleje deres netværk og styrke det fællesskab, der skal være i en velfungerende forening.

Ofte er rejsen bygget op omkring et eller flere virksomhedsbesøg eller netværksarrangementer kombineret med sociale oplevelser som besøg ved historiske seværdigheder, middage på spændende restauranter, fysiske aktiviteter eller andre oplevelser, der taler til gruppens interesser.

Lad os stå for jeres næste foreningsrejse

Vi har i mange år arrangeret spændende rejser for danske erhvervsforeninger til Europa og længere ud i verden. Udviklingen af rejserne sker i et tæt samspil, hvor vi har fokus på jeres input, og sammen opnår vi et stærkt og fagligt program.

Vi tager hånd om hele processen fra udvælgelse af rejsemål til booking af fly, indkvartering, bespisning, underholdning og planlægning af de faglige events, en foreningsrejse ofte centrerer omkring.

Hvis I ønsker det, så knytter vi også en rejseleder på jeres rejse. Rejselederen er med jer fra afrejse til hjemkomst, og han sørger for, at programmet forløber planmæssigt, og at I oplever fuld tryghed på hele turen.

VORES KOMPETENCER

Vi skræddersyer rejsen for jeres erhvervsforening, uanset hvor I ønsker at rejse hen

Vi kombinerer det faglige program med sociale aktiviteter og underholdning

Vi kobler en rejseleder på jeres rejse, hvis I ønsker det

Vi tager os af det praktiske, så I kan suge det faglige program til jer og nyde hinandens selskab

Vi planlægger - I oplever

Vi har gennem tiden arrangeret firmarejser for erhvervsforeninger i mange forskellige brancher og med mange forskellige ønsker og forventninger til rejsen.

Nogle foreninger vil fordybe sig i arkitektur og design, mens andre er nysgerrig på kultur eller teknologi. Nogle virksomheder vil besøge virksomheder i deres egen branche undervejs, mens andre vil på festival, til fodbold eller til foredrag.

Uanset hvilke forventninger vores kunder har til grupperejsen, så griber vi arbejdet an på samme måde som vores øvrige firmarejser: Vi står for planlægningen, så I kan nyde de spændende rejser, det faglige indhold og hinandens selskab i trygge rammer.

Kontakt os i dag og bliv klogere på jeres muligheder

Ring eller skriv til os og aftal tid til en uforpligtende snak, hvor vi kan gennemgå de mange forskellige destinationer, hoteller og aktiviteter, vi kan bygge jeres kommende foreningsrejse op omkring. Vores dygtige specialister sidder klar til at skræddersy et helt unikt produkt til jeres forening.

DET KAN VI HJÆLPE MED:
  • Planlægning af fulde program
  • Allokering og styring af ressourcer
  • Styring af budget og samlet økonomi
  • Projektledelse og løbende rapportering
  • Eventafvikling
  • Rejselederafvikling
  • Håndtering af GDPR regler
  • Koordinering af fly
  • Koordinering af bustransport i DK og udlandet
  • Koordinering af shuttlebusser til og fra event/hotel/lufthavn
  • Koordinering af limousiner
  • Koordinering af indtjekning af bagage på hotel
  • Hotelbooking til gæster og personale
  • Booking af overnatning i andre former for outdoor, telte og lign.
  • Koordinering af kurve, snack pakker, drikkevarer m.m.
  • Booking af artister
  • Booking og briefing af konferencier
  • Koordinering af scene, teknik, lys og lyd
  • Branding af venue
  • Opbygning af greenrooms
  • Transmittering på storskærm mellem flere lande
  • Planlægning og booking af oplevelser
  • Booking og briefing af guide og chauffør
  • Sikre afvikling hvor der er taget hensyn til individuelle forhold fx fødevareallergi
  • Sikre relevant information til deltagerne inden oplevelsen fx beklædning
  • Konceptudvikling
  • Udsmykning af salen, scenen og indgangsparti
  • Borddækning med service, lys og blomsterdekorationer
  • Bestilling af borde, stole, service
  • Branding af hele venue
  • Opbygning af velkomstområde
  • Opbygning af food område og tema restauranter
  • Opbygning af bar, temabar og natklub
  • Opbygning af rygeområde med hyggebelysning og varme
  • Opbygning af omklædningsområde
  • Opbygning af loungeområde
  • Opbygning af kaffelounge med baristaer
  • Toiletter med dufte, blomster og hygiejne genstande
  • Bestilling og opbygning af pressevæg
  • Design, grafik og tryksager til det valgte tema
  • Indkøb og pakning af snack og goodiebags
  • Udarbejdelse af floor- og bordplan
  • Udvikling af skræddersyet app
  • Alt information samlet i en app
  • Personlig billet i appen
  • Opsætning af push-beskeder
  • Koordinering af konkurrencer
  • Skræddersyet hjemmeside til tilmelding
  • Alt information samlet ét sted
  • Indscanningssystem til festen
  • Grafer og evaluering af no-shows
  • Telefonisk hotline til alle gæster med spørgsmål
  • Booking af vagter og samaritter
  • Booking af og briefing af artister og foto-/videografer
  • Booking og koordinering af servicepersonale
  • Oplæring af personale i tiltaleformer og sikkerhed
  • Udarbejdelse og godkendelse af brandtegninger
  • Udarbejdelse af evakueringsplaner
  • Udarbejdelse af skræddersyet menu
  • Koordinering med kokken og lokationen
  • Koordinering af allergier til alle gæster
  • Koordinering af diverse foodtrucks
  • Indkøb og opfyldning af drikkevarer

Sikre dialogen om hvordan vi sammen kan forbedre det miljømæssige fodaftryk før, under og efter et event

  • Sikre en stærk og meget synlig brand eksekvering
  • Kreative ideer og indspil til iscenesættelsen
  • Fokus på at skabe engagerende content der kan blive delt på SoMe
  • Tilrettelæggelse af pressedækning før, under og efter
  • Intern kommunikationsplan
  • Sikre professionelt udstyr til afvikling
  • Test inden event
  • Briefing og tilrettelæggelse af content produktion
Deltagere i 2023
0 +
Antal medarbejdere
0
Destinationer i udlandet
0 +
Antal events
0 +
Drømmer I om at skabe et uforglemmeligt øjeblik?

Så kontakt ALIVE og tag en snak med os om, hvordan vi indfrier lige præcis jeres ønsker og behov.

Ida Løfberg
CCO

Telefon: +45 29 11 34 77
ida.lofberg@alive.dk