Bestyrelsesseminar

ALIVE står for logistikken og alt det praktiske, så jeres bestyrelse kan holde fokus på virksomhedens vækst i rolige og inspirerende rammer. Uanset om jeres bestyrelsesseminar finder sted i Danmark eller i udlandet.

Nye rammer om det værdiskabende bestyrelsesarbejde

Det vigtigste på et bestyrelsesseminar er at have nogle afslappede rammer, så bestyrelsen kan fordybe sig i det arbejde og de opgaver, der skal løses.

I ALIVE har vi mere end 30 års erfaring i at give bestyrelsesmedlemmer de bedste forudsætninger for at samarbejde, holde møder, udvikle nye værktøjer, lave sparring med hinanden og skabe en ny og bedre retning for virksomheden.

Vi skræddersyer jeres bestyrelsesseminar, så I har de bedste omgivelser på rejsen, så jeres bestyrelse kan skabe de mest optimale resultater.

Få ro til bestyrelsesarbejdet

Mange erhvervspsykologer peger på isolation som det første og vigtigste redskab, når koncentrationsevnen – og dermed produktiviteten – skal øges. 

Med et veltilrettelagt bestyrelsesseminar skaber I et frirum, der udelukkende handler om det arbejde, bestyrelsen skal udføre. Her er alle ydre forstyrrelser fjernet, så jeres bestyrelsesmedlemmer kan fordybe sig i de planlagte temaer og holde fokus på seminaret.

VORES KOMPETENCER

Vi booker værelser og mødelokaler på de bedste hoteller i både Danmark og udlandet

Vi skaber rammerne, som giver bestyrelsen optimale arbejdsbetingelser

Vi kombinerer bestyrelsesseminarer med sociale aktiviteter efter behov

Vi har sendt bestyrelser på seminar i Norden, Europa, Afrika og USA

Tag på bestyrelsesseminar ude i den store verden

I ALIVE samarbejder vi med en lang række hoteller og retreats over hele verden. Det betyder, at vi kan finde det helt rigtige match til lige netop jeres bestyrelse, uanset om I ønsker at rejse langt væk eller blive inden for Europas grænser. Og at vi kan udvælge destinationen ud fra jeres specifikke ønsker til kultur, klima, sprog, natur eller noget helt femte.

Vi har gennem årene sendt bestyrelser fra både store, små og mellemstore virksomheder ud i verden, så de kunne styrke deres interne netværk, samarbejde og udvikle virksomheden.

Og uanset om vi har sendt bestyrelsesmedlemmer til Sydafrika, Island, England eller USA, så er de altid vendt hjem med nye værktøjer i skuffen og en klarere retning for virksomheden.

Saml bestyrelsen i Danmark

I ALIVE har vi også stor erfaring med at arrangere rejser for bestyrelser i Danmark. I behøver nemlig ikke forlade landet for at få et afbræk i hverdagen i rolige og inspirerende omgivelser.

Der findes masser af hoteller, herregårde og retreats rundt omkring i Danmark, der har specialiseret sig i at give bestyrelser og bestyrelsesmedlemmer de optimale arbejdsbetingelser, og i ALIVE samarbejder vi med de dygtigste af dem.

Det betyder, at vi kan skræddersy jeres næste bestyrelsesseminar i Danmark uden at gå på kompromis med hverken omgivelser, indkvartering, underholdning, forplejning eller den ro, der er så vital for et vellykket seminar.

DET KAN VI HJÆLPE MED:
  • Planlægning af fulde program
  • Allokering og styring af ressourcer
  • Styring af budget og samlet økonomi
  • Projektledelse og løbende rapportering
  • Eventafvikling
  • Rejselederafvikling
  • Håndtering af GDPR regler
  • Koordinering af fly
  • Koordinering af bustransport i DK og udlandet
  • Koordinering af shuttlebusser til og fra event/hotel/lufthavn
  • Koordinering af limousiner
  • Koordinering af indtjekning af bagage på hotel
  • Hotelbooking til gæster og personale
  • Booking af overnatning i andre former for outdoor, telte og lign.
  • Koordinering af kurve, snack pakker, drikkevarer m.m.
  • Booking af artister
  • Booking og briefing af konferencier
  • Koordinering af scene, teknik, lys og lyd
  • Branding af venue
  • Opbygning af greenrooms
  • Transmittering på storskærm mellem flere lande
  • Planlægning og booking af oplevelser
  • Booking og briefing af guide og chauffør
  • Sikre afvikling hvor der er taget hensyn til individuelle forhold fx fødevareallergi
  • Sikre relevant information til deltagerne inden oplevelsen fx beklædning
  • Konceptudvikling
  • Udsmykning af salen, scenen og indgangsparti
  • Borddækning med service, lys og blomsterdekorationer
  • Bestilling af borde, stole, service
  • Branding af hele venue
  • Opbygning af velkomstområde
  • Opbygning af food område og tema restauranter
  • Opbygning af bar, temabar og natklub
  • Opbygning af rygeområde med hyggebelysning og varme
  • Opbygning af omklædningsområde
  • Opbygning af loungeområde
  • Opbygning af kaffelounge med baristaer
  • Toiletter med dufte, blomster og hygiejne genstande
  • Bestilling og opbygning af pressevæg
  • Design, grafik og tryksager til det valgte tema
  • Indkøb og pakning af snack og goodiebags
  • Udarbejdelse af floor- og bordplan
  • Udvikling af skræddersyet app
  • Alt information samlet i en app
  • Personlig billet i appen
  • Opsætning af push-beskeder
  • Koordinering af konkurrencer
  • Skræddersyet hjemmeside til tilmelding
  • Alt information samlet ét sted
  • Indscanningssystem til festen
  • Grafer og evaluering af no-shows
  • Telefonisk hotline til alle gæster med spørgsmål
  • Booking af vagter og samaritter
  • Booking af og briefing af artister og foto-/videografer
  • Booking og koordinering af servicepersonale
  • Oplæring af personale i tiltaleformer og sikkerhed
  • Udarbejdelse og godkendelse af brandtegninger
  • Udarbejdelse af evakueringsplaner
  • Udarbejdelse af skræddersyet menu
  • Koordinering med kokken og lokationen
  • Koordinering af allergier til alle gæster
  • Koordinering af diverse foodtrucks
  • Indkøb og opfyldning af drikkevarer

Sikre dialogen om hvordan vi sammen kan forbedre det miljømæssige fodaftryk før, under og efter et event

  • Sikre en stærk og meget synlig brand eksekvering
  • Kreative ideer og indspil til iscenesættelsen
  • Fokus på at skabe engagerende content der kan blive delt på SoMe
  • Tilrettelæggelse af pressedækning før, under og efter
  • Intern kommunikationsplan
  • Sikre professionelt udstyr til afvikling
  • Test inden event
  • Briefing og tilrettelæggelse af content produktion
Deltagere i 2023
0 +
Antal medarbejdere
0
Destinationer i udlandet
0 +
Antal events
0 +

Kombiner et bestyrelsesseminar med oplevelser

Sociale aktiviteter og oplevelser kan også spille en væsentlig rolle på jeres bestyrelsesseminar, da det er en oplagt mulighed for jeres bestyrelse at lære hinandens kompetencer og styrker såvel som personlighed bedre at kende.

Oplevelser ryster jer sammen og skaber grobund for et stærkere samarbejde, så I som team står bedre rustet til at møde de udfordringer, både store, små og mellemstore virksomheder står overfor i dagligdagen. 

Uanset om I ønsker en oplevelsesrig middag, vil på vandretur i storslåede naturomgivelser eller besøger en vingård med vinsmagning på programmet, så kan vi flette det ind i programmet og skabe et spændende afbræk fra bestyrelsesarbejdet.

 

Skal vi planlægge jeres næste bestyrelsesseminar?

Vi glæder os til at høre mere om jeres forventninger til et kommende bestyrelsesseminar. Og uanset om det er vidensdeling, samarbejde, kompetenceudvikling eller netværk, der er i fokus for jeres bestyrelse, så sidder vi klar med værktøjerne, knowhow’en og erfaringen til at bringe jeres bestyrelsesmedlemmer sikkert ud og hjem fra deres næste seminar.

Drømmer I om at skabe et uforglemmeligt øjeblik?

Så kontakt ALIVE og tag en snak med os om, hvordan vi indfrier lige præcis jeres ønsker og behov.

Ida Løfberg
CCO

Telefon: +45 29 11 34 77
ida.lofberg@alive.dk