Social events

Uanset hvor mange deltagere I er – og ligegyldigt hvordan I drømmer om at samle jeres ansatte – så kan vi i ALIVE hjælpe jer med at skræddersy og eksekvere jeres næste sociale event.

Vi er et eventbureau, det vægter det sociale højt, når vi planlægger et arrangement. Og vigtigst for os er altid, at jeres medarbejdere er afslappede og trygge, når de mødes i sociale sammenhænge på arbejdspladsen.

Hvad kendetegner et social event?

I ALIVE definerer vi et social event som noget, der samler mennesker – både ansatte, kunder og andre interessenter – om en begivenhed, der har sammenholdet, hyggen og fællesskabet som omdrejningspunkt.

Til social events træder det faglige i baggrunden for at give plads til festen, fejringen og opbygningen af de relationer, enhver virksomhed er så afhængig af i dagligdagen. Dermed ikke sagt, at der ikke kan være masser af fagligt indhold i et social event. Blot at vi som eventbureau altid har det sociale som pejlemærke, når vi planlægger denne type arrangement.

Social events kommer i mange afskygninger

Social events kommer i mange former, og ofte overlapper det sociale det faglige, når virksomheder samler deres medarbejdere i forskellige sammenhænge. Men uanset om I står over for at skulle afholde receptioner, jubilæer, firmarejser, award shows, kick-offs eller firmafester, så kan vi i ALIVE skabe de perfekte rammer om jeres event.

Vi tager altid udgangspunkt i den virkelighed, vores kunder oplever. Og vi sørger altid for, at vores forslag matcher de ønsker, virksomhederne har til det forestående event.

VORES KOMPETENCER

Vi har stor erfaring med at arrangere events, der har hyggen, afslapningen og det sociale som omdrejningspunkt

Vi kan skræddersy social event efter jeres ønsker

Vi arrangerer social events i hele verden

Hvorfor skal man afholde et social event?

Det er en grundpille i stort set alle danske virksomheder, at medarbejderne skal være glade og motiverede, når de går på arbejde. Arbejdspladsen skal være et sted, hvor man i mange år kan føle sig som en vigtig del af et team, der arbejder hen mod et fælles mål. Og i den ligning spiller social events en vigtig rolle.

Et social event samler medarbejderne om et fællesskab, der ikke nødvendigvis har noget med arbejdet og dagligdagen at gøre. Her kan man danne og pleje de sociale relationer på tværs af teams, afdelinger og funktioner. Og her kan man opbygge et fællesskab, der rækker ud over det faglige.

Hold jeres næste sociale event med ALIVE

Afholdelsen af social events er en disciplin, vi som eventbureau har dygtiggjort os i over mange år. Vi tager altid udgangspunkt i jeres ønsker, drømme og behov, når vi skal skabe et social event, og vi sørger altid for, at vores oplæg matcher de forventninger, I som virksomhed har til det forestående event.

Vores team af dygtige projektledere og koordinatore sidder klar på kontoret til at kaste sig over jeres case og komme med deres bud på, hvordan den kan løses på den mest optimale måde. Vi har stor erfaring i at få alle ender til at mødes, så I som arbejdsplads kan få den optimale oplevelse.

Vi arrangerer sociale events i hele landet

ALIVE er et eventbureau med hovedkontor i København, men vi opererer, planlægger og eksekverer i hele landet. Det betyder, at vi arrangerer jeres sociale events, uanset om de foregår på Bornholm, i Aarhus, på Fyn eller i det nordlige Jylland. Vi har mange lokale samarbejdspartnere over hele landet, som sikrer, at vi kan skaffe de eftertragtede eventsteder, den gode mad og den bedste underholdning, uanset hvor eventet finder sted.

DET KAN VI HJÆLPE MED:
  • Planlægning af fulde program
  • Allokering og styring af ressourcer
  • Styring af budget og samlet økonomi
  • Projektledelse og løbende rapportering
  • Eventafvikling
  • Rejselederafvikling
  • Håndtering af GDPR regler
  • Koordinering af fly
  • Koordinering af bustransport i DK og udlandet
  • Koordinering af shuttlebusser til og fra event/hotel/lufthavn
  • Koordinering af limousiner
  • Koordinering af indtjekning af bagage på hotel
  • Hotelbooking til gæster og personale
  • Booking af overnatning i andre former for outdoor, telte og lign.
  • Koordinering af kurve, snack pakker, drikkevarer m.m.
  • Booking af artister
  • Booking og briefing af konferencier
  • Koordinering af scene, teknik, lys og lyd
  • Branding af venue
  • Opbygning af greenrooms
  • Transmittering på storskærm mellem flere lande
  • Planlægning og booking af oplevelser
  • Booking og briefing af guide og chauffør
  • Sikre afvikling hvor der er taget hensyn til individuelle forhold fx fødevareallergi
  • Sikre relevant information til deltagerne inden oplevelsen fx beklædning
  • Konceptudvikling
  • Udsmykning af salen, scenen og indgangsparti
  • Borddækning med service, lys og blomsterdekorationer
  • Bestilling af borde, stole, service
  • Branding af hele venue
  • Opbygning af velkomstområde
  • Opbygning af food område og tema restauranter
  • Opbygning af bar, temabar og natklub
  • Opbygning af rygeområde med hyggebelysning og varme
  • Opbygning af omklædningsområde
  • Opbygning af loungeområde
  • Opbygning af kaffelounge med baristaer
  • Toiletter med dufte, blomster og hygiejne genstande
  • Bestilling og opbygning af pressevæg
  • Design, grafik og tryksager til det valgte tema
  • Indkøb og pakning af snack og goodiebags
  • Udarbejdelse af floor- og bordplan
  • Udvikling af skræddersyet app
  • Alt information samlet i en app
  • Personlig billet i appen
  • Opsætning af push-beskeder
  • Koordinering af konkurrencer
  • Skræddersyet hjemmeside til tilmelding
  • Alt information samlet ét sted
  • Indscanningssystem til festen
  • Grafer og evaluering af no-shows
  • Telefonisk hotline til alle gæster med spørgsmål
  • Booking af vagter og samaritter
  • Booking af og briefing af artister og foto-/videografer
  • Booking og koordinering af servicepersonale
  • Oplæring af personale i tiltaleformer og sikkerhed
  • Udarbejdelse og godkendelse af brandtegninger
  • Udarbejdelse af evakueringsplaner
  • Udarbejdelse af skræddersyet menu
  • Koordinering med kokken og lokationen
  • Koordinering af allergier til alle gæster
  • Koordinering af diverse foodtrucks
  • Indkøb og opfyldning af drikkevarer

Sikre dialogen om hvordan vi sammen kan forbedre det miljømæssige fodaftryk før, under og efter et event

  • Sikre en stærk og meget synlig brand eksekvering
  • Kreative ideer og indspil til iscenesættelsen
  • Fokus på at skabe engagerende content der kan blive delt på SoMe
  • Tilrettelæggelse af pressedækning før, under og efter
  • Intern kommunikationsplan
  • Sikre professionelt udstyr til afvikling
  • Test inden event
  • Briefing og tilrettelæggelse af content produktion
Deltagere i 2023
0 +
Antal medarbejdere
0
Destinationer i udlandet
0 +
Antal events
0 +

Social events i udlandet

Firmafester, jubilæer, receptioner eller andre former for social events behøver ikke at løbe af stablen i Danmark.

ALIVE er et eventbureau, der opererer hjemmevant uden for landets grænser, og vi har mange års erfaring i at skræddersy events for kunder langt fra Danmarks grænser. Det giver jeres event en ekstra dimension, når det kombineres med en rejse til en ny og spændende destination.

Og i ALIVE har vi masser af idéer til, hvor I kan rejse hen ud fra de ønsker, I har til jeres event. Kontakt os i dag og hør mere om, hvordan vi kan skabe et social event ude i verden for lige netop jeres virksomhed.

 

Events for store og små virksomheder

Vi har gennem årene arrangeret social events for både små og store virksomheder. Fra events som receptioner og kick-offs med under 50 deltagere til store firmafester og award shows med mere end 1.000 deltagere.

Uanset størrelsen på eventet så skaber vi altid en pakke, som matcher jeres behov og ønsker. Og med os som eventbureau har I en partner, der går til opgaven med dedikation og gåpåmod, ligegyldigt om den er stor eller lille.

Skab indhold til jeres social media

For mange virksomheder er det en høj prioritet at dokumentere de events, de afholder. I ALIVE samarbejder vi med nogle af branchens dygtigste medieproducenter, som kan skabe lige præcis det indhold, I efterspørger.

Uanset om I ønsker livestreamning, materiale til intern kommunikation eller content til jeres social media, så kan vi som eventbureau lade medieproduktionen være en del af den samlede pakke.

 

Tidligere events

Vi har som eventbureau eksekveret social events for en lang række virksomheder gennem årene. Vigtigst for os har altid været, at arrangementerne var skræddersyet til den enkelte virksomheds ønsker og drømme.

Drømmer I om at skabe et uforglemmeligt øjeblik?

Så kontakt ALIVE og tag en snak med os om, hvordan vi indfrier lige præcis jeres ønsker og behov.

Ida Løfberg
CCO

Telefon: +45 29 11 34 77
ida.lofberg@alive.dk