PR-events

Vi hjælper jer med at skabe opmærksomhed omkring jeres brand, jeres produkter eller jeres budskabet gennem nøje planlagte, skarpt udtænkte og veleksekverede PR-events.

PR-events kommer i mange former

Der findes ikke nogen fast formel på et PR-event. Et PR-event kan være alt fra en produktlancering til en gallapremiere eller hands-on-oplevelser på et roadshow.

Det kan være geografisk begrænset til en lokal by eller rulles ud over flere kontinenter. Det kan henvende sig til en specifik målgruppe eller sigte demografisk bredt.

Og så kan det være en enkeltstående begivenhed eller en serie af events, der løber af stablen over mange dage på mange forskellige lokationer.

Hvorfor skal I afholde et PR-event?

PR handler om at kommunikere med omverden, og et PR-event fungerer i den forbindelse som den raket, der giver jeres produkt, brand eller stemme luft under vingerne.

Et originalt, gennemtænkt og veleksekveret PR-event giver jeres virksomhed mulighed for at kommunikere med eksisterende og potentielle kunder, samtidig med at jeres virksomhed skiller sig ud fra mængden og genererer genkendelighed i en verden, hvor alle kæmper om taletid og en plads i spotlightet.

VORES KOMPETENCER

Vi arrangerer jeres PR-event fra A-Z

Vi sørger for, at jeres brand, produkter og budskaber kommer ud til forbrugerne

Vi har dygtige specialister, der altid finder på kreative løsninger

Vi udvikler, planlægger og eksekverer PR-events i både Danmark og udlandet

Vi arrangerer PR-events fra A-Z

I ALIVE har vi en lang tradition for at arrangere originale, gennemtænkte og veleksekverede PR-events for danske virksomheder. Vi leverer A-Z-løsninger, hvor vi står for alt fra idéudvikling til planlægning og eksekvering.

Vi gør en dyd ud af finde de helt rigtige indgangsvinkler og skabe ideerne, så jeres event bliver både unikt, højtråbende og gennemført. Det er alfa og omega for os, at det endelige PR-event spiller sammen med jeres virksomheds identitet og flugter med jeres værdier, inden vi sætter strøm til arrangementet og sender jeres budskaber, produkter og brand ud over rampen.

Vi står for alt det praktiske til jeres PR-event

Ud over idéudviklingen og planlægningen så står vi naturligvis også for alt det praktiske i forbindelse med jeres PR-event.

Vi bygger scener, printer billboards, inviterer presse, influencere og kunder, arrangerer underholdning, sørger for transport, booker foodtrucks og andet forplejning samt en lang liste af øvrige services, der alle er med til at gøre jeres event gennemført, højtråbende og inkluderende.

Et PR-event skal være en oplevelse for både gæster og afsender. Det skal være en begivenhed, man har lyst til at fortælle sine venner om, dele med sine følgere og snakke om dagen efter.

PR-events i Danmark og udlandet

I ALIVE har vi et stærkt netværk og kontakt til en lang række internationale samarbejdspartnere over hele kloden. Det gør, at vi kan eksekvere jeres PR-event i flere lande samtidig eller forskudt.

Vi har også muligheden for at broadcaste jeres event til modtagere i mange lande, ligesom vi naturligvis kan eksekvere jeres PR-event overalt i Danmark.

Kontakt os og fortæl om jeres ønsker til et kommende PR-event

Vi glæder os til at forbinde jeres brand, produkter og budskaber med offentligheden via et skarpt eksekveret PR-event. Og vi håber, at jeres virksomhed har lyst til at spille bold med os, så vi sammen kan skabe et succesfuldt event, der giver jeres virksomhed opmærksomhed i en verden, hvor alle kæmper om taletiden.

DET KAN VI HJÆLPE MED:
  • Planlægning af fulde program
  • Allokering og styring af ressourcer
  • Styring af budget og samlet økonomi
  • Projektledelse og løbende rapportering
  • Eventafvikling
  • Rejselederafvikling
  • Håndtering af GDPR regler
  • Koordinering af fly
  • Koordinering af bustransport i DK og udlandet
  • Koordinering af shuttlebusser til og fra event/hotel/lufthavn
  • Koordinering af limousiner
  • Koordinering af indtjekning af bagage på hotel
  • Hotelbooking til gæster og personale
  • Booking af overnatning i andre former for outdoor, telte og lign.
  • Koordinering af kurve, snack pakker, drikkevarer m.m.
  • Booking af artister
  • Booking og briefing af konferencier
  • Koordinering af scene, teknik, lys og lyd
  • Branding af venue
  • Opbygning af greenrooms
  • Transmittering på storskærm mellem flere lande
  • Planlægning og booking af oplevelser
  • Booking og briefing af guide og chauffør
  • Sikre afvikling hvor der er taget hensyn til individuelle forhold fx fødevareallergi
  • Sikre relevant information til deltagerne inden oplevelsen fx beklædning
  • Konceptudvikling
  • Udsmykning af salen, scenen og indgangsparti
  • Borddækning med service, lys og blomsterdekorationer
  • Bestilling af borde, stole, service
  • Branding af hele venue
  • Opbygning af velkomstområde
  • Opbygning af food område og tema restauranter
  • Opbygning af bar, temabar og natklub
  • Opbygning af rygeområde med hyggebelysning og varme
  • Opbygning af omklædningsområde
  • Opbygning af loungeområde
  • Opbygning af kaffelounge med baristaer
  • Toiletter med dufte, blomster og hygiejne genstande
  • Bestilling og opbygning af pressevæg
  • Design, grafik og tryksager til det valgte tema
  • Indkøb og pakning af snack og goodiebags
  • Udarbejdelse af floor- og bordplan
  • Udvikling af skræddersyet app
  • Alt information samlet i en app
  • Personlig billet i appen
  • Opsætning af push-beskeder
  • Koordinering af konkurrencer
  • Skræddersyet hjemmeside til tilmelding
  • Alt information samlet ét sted
  • Indscanningssystem til festen
  • Grafer og evaluering af no-shows
  • Telefonisk hotline til alle gæster med spørgsmål
  • Booking af vagter og samaritter
  • Booking af og briefing af artister og foto-/videografer
  • Booking og koordinering af servicepersonale
  • Oplæring af personale i tiltaleformer og sikkerhed
  • Udarbejdelse og godkendelse af brandtegninger
  • Udarbejdelse af evakueringsplaner
  • Udarbejdelse af skræddersyet menu
  • Koordinering med kokken og lokationen
  • Koordinering af allergier til alle gæster
  • Koordinering af diverse foodtrucks
  • Indkøb og opfyldning af drikkevarer

Sikre dialogen om hvordan vi sammen kan forbedre det miljømæssige fodaftryk før, under og efter et event

  • Sikre en stærk og meget synlig brand eksekvering
  • Kreative ideer og indspil til iscenesættelsen
  • Fokus på at skabe engagerende content der kan blive delt på SoMe
  • Tilrettelæggelse af pressedækning før, under og efter
  • Intern kommunikationsplan
  • Sikre professionelt udstyr til afvikling
  • Test inden event
  • Briefing og tilrettelæggelse af content produktion
Deltagere i 2023
0 +
Antal medarbejdere
0
Destinationer i udlandet
0 +
Antal events
0 +
Drømmer I om at skabe et uforglemmeligt øjeblik?

Så kontakt ALIVE og tag en snak med os om, hvordan vi indfrier lige præcis jeres ønsker og behov.

Ida Løfberg
CCO

Telefon: +45 29 11 34 77
ida.lofberg@alive.dk