Award shows

Et event som et award show skaber sammenhold blandt jeres ansatte og giver jeres virksomhed helt nye måder at nå både kunder og andre aktører i branchen.

I dag kan alle få glæde af deres eget award show

Før i tiden var det overvejende DR og TV2, der havde forudsætningerne for at samle danskerne om et award show, da de to TV-kanaler havde adgang til det brede publikum. I dag er virkeligheden en helt anden.

Award shows har været igennem en rivende udvikling med de sociale mediers indtog, er de nu en oplagt mulighed for virksomheder og foreninger, der drømmer om at skabe opmærksomhed og interesse for deres branche, brand eller sag via et anderledes event.

Saml branchen til jeres helt eget event

De store shows med rød løber, indbudt presse, et funklende venue og takketaler kan nemlig samle ikke bare en virksomhed men en hel branche om et fælles projekt.

I dag kan man ramme medarbejdere, kollegaer, kernekunder og hele ens potentielle målgruppe på sociale medier gennem et veleksekveret award show. 

Og så kan det gøres til en pris, der ikke stikker af i forhold til de udgifter, mange virksomheder i øvrigt har til branding og annoncering.

VORES KOMPETENCER

Vi står for det praktiske, så I kan fokusere på showet og gæsterne

Vi samarbejder med dem, der giver jeres show liv på SoMe

Vi trækker på vores erfaring fra bl.a. ELLE Awards, Billedbladets TV-guld og Dansktop Prisen

Vi er er kreative, og vi skræddersyer showet til jeres virksomhed, forening, medie eller sag

ALIVE kan eksekvere jeres award show

Vi har vi Igennem årene arrangeret både ELLE Awards, Billedbladets TV-guld og Dansktop Prisen.

Tre vidt forskellige events og tre vidt forskellige kunder der dog alle delte ønsket om at kommunikere med deres primære målgruppe på en anderledes og sjov måde, samtidig med at nye kunder fik øjnene op for deres budskaber og deres brand.

Vi kan også skræddersy et award show til jeres virksomhed, uanset om I ønsker at rette fokus indad mod jeres medarbejdere og samarbejdspartnere, udad mod omverden og nye, potentielle kunder eller en blanding af begge.

Vores team stiller de rigtige spørgsmål til jeres event

I ALIVE bruger vi vores store erfaring, når vi tilrettelægger et event som et award show.

Hvilken venue passer til firmaets profil? 

Hvilke medier, journalister og influencere skal inviteres til den røde løber?

Hvor meget skal der skrues op for gallafaktoren?

Hvilken type underholdning skal aftenen bygges op omkring?

Skal vi lave en fuldskala TV-produktion med live feed, så eventet kan streames på forskellige sociale medier?

Skal vi producere mindre efterklippede indslag, som egner sig bedre til intern kommunikation og organisk deling? Eller skal det være en blanding af begge? 

Vores team af dygtige planlæggere står klar til at yde den service, I og jeres virksomhed fortjener.

DET KAN VI HJÆLPE MED:
  • Planlægning af fulde program
  • Allokering og styring af ressourcer
  • Styring af budget og samlet økonomi
  • Projektledelse og løbende rapportering
  • Eventafvikling
  • Rejselederafvikling
  • Håndtering af GDPR regler
  • Koordinering af fly
  • Koordinering af bustransport i DK og udlandet
  • Koordinering af shuttlebusser til og fra event/hotel/lufthavn
  • Koordinering af limousiner
  • Koordinering af indtjekning af bagage på hotel
  • Hotelbooking til gæster og personale
  • Booking af overnatning i andre former for outdoor, telte og lign.
  • Koordinering af kurve, snack pakker, drikkevarer m.m.
  • Booking af artister
  • Booking og briefing af konferencier
  • Koordinering af scene, teknik, lys og lyd
  • Branding af venue
  • Opbygning af greenrooms
  • Transmittering på storskærm mellem flere lande
  • Planlægning og booking af oplevelser
  • Booking og briefing af guide og chauffør
  • Sikre afvikling hvor der er taget hensyn til individuelle forhold fx fødevareallergi
  • Sikre relevant information til deltagerne inden oplevelsen fx beklædning
  • Konceptudvikling
  • Udsmykning af salen, scenen og indgangsparti
  • Borddækning med service, lys og blomsterdekorationer
  • Bestilling af borde, stole, service
  • Branding af hele venue
  • Opbygning af velkomstområde
  • Opbygning af food område og tema restauranter
  • Opbygning af bar, temabar og natklub
  • Opbygning af rygeområde med hyggebelysning og varme
  • Opbygning af omklædningsområde
  • Opbygning af loungeområde
  • Opbygning af kaffelounge med baristaer
  • Toiletter med dufte, blomster og hygiejne genstande
  • Bestilling og opbygning af pressevæg
  • Design, grafik og tryksager til det valgte tema
  • Indkøb og pakning af snack og goodiebags
  • Udarbejdelse af floor- og bordplan
  • Udvikling af skræddersyet app
  • Alt information samlet i en app
  • Personlig billet i appen
  • Opsætning af push-beskeder
  • Koordinering af konkurrencer
  • Skræddersyet hjemmeside til tilmelding
  • Alt information samlet ét sted
  • Indscanningssystem til festen
  • Grafer og evaluering af no-shows
  • Telefonisk hotline til alle gæster med spørgsmål
  • Booking af vagter og samaritter
  • Booking af og briefing af artister og foto-/videografer
  • Booking og koordinering af servicepersonale
  • Oplæring af personale i tiltaleformer og sikkerhed
  • Udarbejdelse og godkendelse af brandtegninger
  • Udarbejdelse af evakueringsplaner
  • Udarbejdelse af skræddersyet menu
  • Koordinering med kokken og lokationen
  • Koordinering af allergier til alle gæster
  • Koordinering af diverse foodtrucks
  • Indkøb og opfyldning af drikkevarer

Sikre dialogen om hvordan vi sammen kan forbedre det miljømæssige fodaftryk før, under og efter et event

  • Sikre en stærk og meget synlig brand eksekvering
  • Kreative ideer og indspil til iscenesættelsen
  • Fokus på at skabe engagerende content der kan blive delt på SoMe
  • Tilrettelæggelse af pressedækning før, under og efter
  • Intern kommunikationsplan
  • Sikre professionelt udstyr til afvikling
  • Test inden event
  • Briefing og tilrettelæggelse af content produktion
Deltagere i 2023
0 +
Antal medarbejdere
0
Destinationer i udlandet
0 +
Antal events
0 +

Et full service event i særklasse

At skabe et succesfuldt event som et award show kræver meget mere end at finde den rigtige venue og rulle den røde løber ud.

Det kræver et eventbureau og en partner, der kan yde den service, I har brug for, når I skal skabe et event, som jeres medarbejdere og kunder taler om, længe efter priserne er blevet uddelt og den sidste fotograf er gået hjem.

Sådan en partner er ALIVE.

Vi trækker på vores store erfaring og kommer altid med en række bud, som I helt sikkert ikke selv havde tænkt på, så vi i fællesskab kan lave et show, der giver jeres virksomhed en helt ny dimension og profil.

Drømmer I om at skabe et uforglemmeligt øjeblik?

Så kontakt ALIVE og tag en snak med os om, hvordan vi indfrier lige præcis jeres ønsker og behov.

Ida Løfberg
CCO

Telefon: +45 29 11 34 77
ida.lofberg@alive.dk