EVENTS I KØBENHAVN
GØR DIT NÆSTE EVENT I KØBENHAVN
MINDEVÆRDIGT MED ALIVE
Firmafest, konference, sportsbegivenheder eller awardshows. Årsager til at afholde et event er der nok af, og vi er leveringsdygtige i at afholde events i Københavns, hvor vi håndterer alt fra A-Z.
Vi kan afholde alle eventtyper, og har afholdt events for mellem 50-20.000 deltagere. Med ALIVE er du sikret en seriøs og professionel samarbejdspartner.
Firmafest, konference, sportsbegivenheder eller awardshows. Årsager til at afholde et event er der nok af, og vi er leveringsdygtige i at afholde events i Københavns, hvor vi håndterer alt fra A-Z.
Vi kan afholde alle eventtyper, og har afholdt events for mellem 50-20.000 deltagere. Med ALIVE er du sikret en seriøs og professionel samarbejdspartner.

Skræddersyede events
i København
Eventtyper for de fleste
I ALIVE arbejder vi med tre eventkategorier – social-, corporate– og virtuelle events.
Social events dækker over de begivenheder, hvor dine gæster får en festlig og underholdende oplevelse.
Social events hos ALIVE kan eksempelvis være:
- Awardshows
- Sportsevents
- Julefrokoster
- Koncerter
- PR-events
- Firmafester
- Gallafester
Fælles for dem er, at vi gør alt hvad vi kan – og mere til – for at gøre dagen så underholdende og mindeværdig som muligt for dine deltagere.


Corporate events i København
Med vores Corporate events får dine gæster en informativ og inspirerende oplevelse.
Det er blandt andet arrangementer som:
- Konferencer
- Messer
- Møder
- Kick-offs og produktlanceringer
- Workshops
Vi har udstyr og knowhow på plads, så du nemt kan få vidensdelt, og vi er eksperter i at afvikle dagen, så der opstår gode muligheder for, at dine gæster kan netværke.
Virtuelle events i København
Vi er også eksperter i virtuelle events, hvor dine gæster kan deltage i selvvalgte rammer. Selvom mange virtuelle events heldigvis er i bakspejlet, er nogle alligevel kommet for at blive. Covid-19 viste os nemlig, at virtuelle events har en lang række fordele, så som ressourcebesparelser og belejlighed, der er svære at se bort fra.
Virtuelle events kan være:
- Webinarer
- Hybride firmaarrangementer
- Virtuelle presselanceringer
- Digitale konferencer


Skræddersyede events
i København
Vi har et bredt kendskab i branchen, mange års erfaring at trække på og et team som er dedikeret til at skabe et event lige efter jeres ønsker. Dette er et stærkt fundament, når vi skal skræddersy dit arrangement. Der er højt til loftet i ALIVE, og vi er gode til at få drømme om et enestående venue til at gå op i en højere enhed med iøjenfaldnede detaljer, myndighedskrav og budgetter. Med København som bagtæppe er det virkelig muligt at skabe noget enestående for jeres gæster.
København har et utal af fordele som eventby, og alene størrelsen og status som landets hovedstad åbner en hel del døre, når det kommer til kokke, venues og kunstnere, der kan bidrage til at gøre dit event uforglemmeligt. København kan også tilbyde mange små, skæve leverandører, som kan tilføje din fest både personlighed og kant. Vi har netværket, som kan få alt til at ske.
ALIVE er din event manager i København
Når du vælger ALIVE som event manager, får du en seriøs, professionel partner, som altid får dit event flot i mål. Vi lægger altid ud med et uddybende møde, hvor vi kan se hinanden an og kortlægge ønsker, ambitioner og naturligvis budgetter.
Vi er et full-service eventbureau, som betyder, at vi kan løfte alle de opgaver, der vil være i forbindelse med dit event i København fra A-Z. Logistik, projektledelse, produktion, F&B, branding, underholdning, identitet og konceptudvikling. Vi er desuden en del af Aller Media, og vi har derfor mange interne ressourcer at trække herpå.
En af vores værdier er at være transparente, og vi vil naturligvis guide jer til at træffe de bedste beslutninger, så I får netop det slutresultat i ønsker. Derudover går vi naturligvis aldrig på kompromis med lovgivning og gæsternes sikkerhed. Sikkerhed er nemlig et vigtigt aspekt i event management, og det samme er myndighedshåndtering.
Vi gennemgår altid sikkerheden grundigt, når vi planlægger et arrangement, og det er også os, som står for at indhente de relevante tilladelser hos myndighederne. Det er et tidskrævende – men nødvendigt – arbejde, og heldigvis har vi en stor erfaring at trække på.
Mens alle måske kan forholde sig til mad, drikke og underholdning, er der også et væld af valg, som du ikke nødvendigvis tænker over til et arrangement. Toiletter, strømforsyning, affaldshåndtering og alt det andet, du som gæst normalt kan tage for givet. Det kan du fortsat gøre som arrangør, når du samarbejder med os.