Partnerrejser

Brug ALIVE, når partnere i jeres virksomhed skal på en kombineret arbejds- og afslapningsrejse i Europa eller et andet sted i verden.

Kombiner fagligt indhold og afslapning

Mange partnerejede virksomheder vælger at tage på en årlig rejse, hvor det faglige indhold kombineres med ophold på gode hoteller, udsøgte måltider på skønne restauranter og god tid til afslapning i behagelige omgivelser.

På disse ture kan I afholde partnermøder, seminarer eller andre faglige gøremål i løbet af dagen, mens aftenerne er dedikeret til hyggeligt samvær og afslapning, som det ellers kan være svært at få tid til i en tempofyldt hverdag i Danmark.

Rejser i flere spor

I ALIVE er vi eksperter i at arrangere grupperejser for partnervirksomheder, hvor de faglige gøremål for virksomhedens ansatte foregår sideløbende med et spændende program for deres respektive partnere, der ofte er med på rejserne.

Vi udnytter vores store netværk over hele verden til at booke de mest inspirerende mødelokaler og lave nogle spændende dagsprogrammer, så både ansatte og deres spouses får nogle spændende og givende dage.

Som oftest planlægger vi det sådan, at de faglige møder og det sideløbende program for spouses slutter samtidig, hvorefter alle mødes til fælles aktiviteter eller til middag på en god restaurant.

På den måde tilgodeser vi alle rejsende og giver plads til dejlige oplevelser for både partnere og deres ledsagere.

VORES KOMPETENCER

Vi arrangerer unikke rejser for partnerejede virksomheder i hele verden

Vi kan planlægge rejserne i flere spor, så der er indhold til både partnere og medrejsende

Vi samarbejder med eksklusive hotelbrands og restauranter

Vi arrangerer partnerrejser for både små og store virksomheder

Vi skaber nogle rammer, som sikrer, at I både kan være sociale og trække jer tilbage

Stort fokus på det sociale

Når I bruger ALIVE som rejsepartner, så får I et bureau, der kender til vigtigheden af det sociale på denne type af rejser, når vel og mærke alt det faglige er overstået.

Endvidere har vi fokus på at skabe nogle rammer, hvor både ansatte og deres partnere kan socialisere og lære hinanden at kende uden for arbejdspladsen.

Hverdagen i mange partnerejede virksomheder er nemlig fyldt med højt tempo, forventninger, konkurrence og mange opgaver, og derfor er det så meget desto vigtigere, at omgivelserne på en partnerrejse indbyder til afslapning, hygge, ro og socialisering.

Nemt og bekvemt i hele verden

Tiden er vigtig, når man koordinerer mange kalendere og dedikerer en weekend eller mere til denne type rejse.

Derfor sørger vi altid for at booke de bedste fly, bekvem og hurtig transport fra lufthavnen og hoteller med et højt kvalitets- og serviceniveau og ikke mindst krydre programmet med nøje udvalgte restauranter af absolut højeste kvalitet.

Vi ved, hvilke krav der stilles til rejser af denne kaliber. Og vi har en lang historik at honorere dem og sende danske virksomheder ud i verden på rejser, hvor både det faglige og det sociale er i højsædet.

Lad os arrangere jeres næste partnerrejse

Kontakt ALIVE i dag og hør mere om, hvordan vi kan sammensætte jeres næste partnerrejse. Vi er jeres betroede rejsepartner, når det kommer til partnerrejser. Og vi glæder os til at skræddersy jeres næste rejse.

DET KAN VI HJÆLPE MED:
  • Planlægning af fulde program
  • Allokering og styring af ressourcer
  • Styring af budget og samlet økonomi
  • Projektledelse og løbende rapportering
  • Eventafvikling
  • Rejselederafvikling
  • Håndtering af GDPR regler
  • Koordinering af fly
  • Koordinering af bustransport i DK og udlandet
  • Koordinering af shuttlebusser til og fra event/hotel/lufthavn
  • Koordinering af limousiner
  • Koordinering af indtjekning af bagage på hotel
  • Hotelbooking til gæster og personale
  • Booking af overnatning i andre former for outdoor, telte og lign.
  • Koordinering af kurve, snack pakker, drikkevarer m.m.
  • Booking af artister
  • Booking og briefing af konferencier
  • Koordinering af scene, teknik, lys og lyd
  • Branding af venue
  • Opbygning af greenrooms
  • Transmittering på storskærm mellem flere lande
  • Planlægning og booking af oplevelser
  • Booking og briefing af guide og chauffør
  • Sikre afvikling hvor der er taget hensyn til individuelle forhold fx fødevareallergi
  • Sikre relevant information til deltagerne inden oplevelsen fx beklædning
  • Konceptudvikling
  • Udsmykning af salen, scenen og indgangsparti
  • Borddækning med service, lys og blomsterdekorationer
  • Bestilling af borde, stole, service
  • Branding af hele venue
  • Opbygning af velkomstområde
  • Opbygning af food område og tema restauranter
  • Opbygning af bar, temabar og natklub
  • Opbygning af rygeområde med hyggebelysning og varme
  • Opbygning af omklædningsområde
  • Opbygning af loungeområde
  • Opbygning af kaffelounge med baristaer
  • Toiletter med dufte, blomster og hygiejne genstande
  • Bestilling og opbygning af pressevæg
  • Design, grafik og tryksager til det valgte tema
  • Indkøb og pakning af snack og goodiebags
  • Udarbejdelse af floor- og bordplan
  • Udvikling af skræddersyet app
  • Alt information samlet i en app
  • Personlig billet i appen
  • Opsætning af push-beskeder
  • Koordinering af konkurrencer
  • Skræddersyet hjemmeside til tilmelding
  • Alt information samlet ét sted
  • Indscanningssystem til festen
  • Grafer og evaluering af no-shows
  • Telefonisk hotline til alle gæster med spørgsmål
  • Booking af vagter og samaritter
  • Booking af og briefing af artister og foto-/videografer
  • Booking og koordinering af servicepersonale
  • Oplæring af personale i tiltaleformer og sikkerhed
  • Udarbejdelse og godkendelse af brandtegninger
  • Udarbejdelse af evakueringsplaner
  • Udarbejdelse af skræddersyet menu
  • Koordinering med kokken og lokationen
  • Koordinering af allergier til alle gæster
  • Koordinering af diverse foodtrucks
  • Indkøb og opfyldning af drikkevarer

Sikre dialogen om hvordan vi sammen kan forbedre det miljømæssige fodaftryk før, under og efter et event

  • Sikre en stærk og meget synlig brand eksekvering
  • Kreative ideer og indspil til iscenesættelsen
  • Fokus på at skabe engagerende content der kan blive delt på SoMe
  • Tilrettelæggelse af pressedækning før, under og efter
  • Intern kommunikationsplan
  • Sikre professionelt udstyr til afvikling
  • Test inden event
  • Briefing og tilrettelæggelse af content produktion
Deltagere i 2023
0 +
Antal medarbejdere
0
Destinationer i udlandet
0 +
Antal events
0 +
Drømmer I om at skabe et uforglemmeligt øjeblik?

Så kontakt ALIVE og tag en snak med os om, hvordan vi indfrier lige præcis jeres ønsker og behov.

Ida Løfberg
CCO

Telefon: +45 29 11 34 77
ida.lofberg@alive.dk