Netværksmøder

ALIVE kan arrangere netværksmøder i hele verden, hvor vi står for alt det praktiske, så I kan holde jeres næste møde og styrke jeres faglige netværk i lækre og inspirerende omgivelser.

Kombiner et netværksmøde med en rejse

Mange danske sportsklubber, organisationer og foreninger vælger at pleje deres professionelle netværk ved at arrangere netværksrejser til udlandet. 

Her kan sponsorer, medlemmer af erhvervsklubber, ambassadører og andre med tilknytning til virksomheden slappe af i spændende rammer og netværke, mens der er sørget for alt fra forplejning til transport og underholdning.

Omdrejningspunktet for rejsen vil som oftest være et sportsevent eller en kulturoplevelse, der har tilknytning til virksomheden eller dets interesser.

Hold jeres møder i inspirerende omgivelser

Når vi i ALIVE arrangerer netværksrejser for danske virksomheder, så sørger vi altid for at finde spændende lokationer, der matcher jeres behov og gøre alt i stand inden mødet, så jeres gæster har de optimale betingelser for at få noget ud af møderne.

VORES KOMPETENCER

Vi skaber rammerne, så jeres netværk kan mødes i inspirerende omgivelser i DK og udlandet

Vi har i flere år sendt spillere og sponsorere på tur, når FCK spiller i Europa

Vi arrangerer ofte rejser i flere spor og tilgodeser mange behov samtidig

Vi har et stort netværk og kan rykke hurtigt, hvis I skal arrangere en netværksrejse med kort varsel

Lad os stå for det praktiske, når I skal på netværksrejse

Der ligger mange timers planlægning og et stort arbejde bag, inden jeres kunder og sponsorer kan sætte sig til rette i flyet med kurs mod store oplevelser og spændende møder ude i verden.

Derfor er det også vigtigt, at I allierer jer med en samarbejdspartner, der har styr på både praktik, flyforbindelser, centrale hoteller og rammerne for den sparring og vidensdeling, der er en essentiel del af enhver netværksrejse.

ALIVE har flere års erfaring med netværksmøder og netværksrejser både i Danmark og i udlandet, og vi bruger altid mange ressourcer på at planlægge alt ned til mindste detalje, så alle deltagere får en god oplevelse med hjem.

ALIVE har stor erfaring med netværksmøder- og rejser

I ALIVE har vi i en årrække været officiel rejsepartner for fodboldklubben FCK. Det betyder, at vores dygtige rejseplanlæggere har stået for alt det praktiske, hver gang klubben har spillet på udebane i de europæiske turneringer.

Både for selve spillertruppen men i høj grad også for det følge af sponsorer og andre erhvervsfolk, der hver gang rejser afsted med holdet og bruger turen til at pleje deres relationer, styrke deres kompetencer og holde både formelle og uformelle netværksmøder.

I ALIVE har vi altså stor erfaring med at arrangere rejser i flere spor, hvor alles interesser bliver tilgodeset.

Vi rykker hurtigt, når I skal afsted med kort varsel

Ofte er en netværksrejse og de medfølgende netværksmøder noget, der skal arrangeres med kort varsel, hvis et landshold kvalificerer sig til en slutrunde, eller et klubhold går videre i en europæisk turnering. I sådanne tilfælde kræver det hurtig dialog med de flyselskaber, hoteller, restauranter og øvrige venues, der skal indgå i den samlede pakke, vi som bureau tilbyder vores kunder.

I ALIVE har vi både erfaringen og det internationale netværk af samarbejdspartnere, der sikrer, at vi kan løfte selv de mest komplekse opgaver og skabe rammerne for jeres næste netværksmøde med kort varsel.

DET KAN VI HJÆLPE MED:
  • Planlægning af fulde program
  • Allokering og styring af ressourcer
  • Styring af budget og samlet økonomi
  • Projektledelse og løbende rapportering
  • Eventafvikling
  • Rejselederafvikling
  • Håndtering af GDPR regler
  • Koordinering af fly
  • Koordinering af bustransport i DK og udlandet
  • Koordinering af shuttlebusser til og fra event/hotel/lufthavn
  • Koordinering af limousiner
  • Koordinering af indtjekning af bagage på hotel
  • Hotelbooking til gæster og personale
  • Booking af overnatning i andre former for outdoor, telte og lign.
  • Koordinering af kurve, snack pakker, drikkevarer m.m.
  • Booking af artister
  • Booking og briefing af konferencier
  • Koordinering af scene, teknik, lys og lyd
  • Branding af venue
  • Opbygning af greenrooms
  • Transmittering på storskærm mellem flere lande
  • Planlægning og booking af oplevelser
  • Booking og briefing af guide og chauffør
  • Sikre afvikling hvor der er taget hensyn til individuelle forhold fx fødevareallergi
  • Sikre relevant information til deltagerne inden oplevelsen fx beklædning
  • Konceptudvikling
  • Udsmykning af salen, scenen og indgangsparti
  • Borddækning med service, lys og blomsterdekorationer
  • Bestilling af borde, stole, service
  • Branding af hele venue
  • Opbygning af velkomstområde
  • Opbygning af food område og tema restauranter
  • Opbygning af bar, temabar og natklub
  • Opbygning af rygeområde med hyggebelysning og varme
  • Opbygning af omklædningsområde
  • Opbygning af loungeområde
  • Opbygning af kaffelounge med baristaer
  • Toiletter med dufte, blomster og hygiejne genstande
  • Bestilling og opbygning af pressevæg
  • Design, grafik og tryksager til det valgte tema
  • Indkøb og pakning af snack og goodiebags
  • Udarbejdelse af floor- og bordplan
  • Udvikling af skræddersyet app
  • Alt information samlet i en app
  • Personlig billet i appen
  • Opsætning af push-beskeder
  • Koordinering af konkurrencer
  • Skræddersyet hjemmeside til tilmelding
  • Alt information samlet ét sted
  • Indscanningssystem til festen
  • Grafer og evaluering af no-shows
  • Telefonisk hotline til alle gæster med spørgsmål
  • Booking af vagter og samaritter
  • Booking af og briefing af artister og foto-/videografer
  • Booking og koordinering af servicepersonale
  • Oplæring af personale i tiltaleformer og sikkerhed
  • Udarbejdelse og godkendelse af brandtegninger
  • Udarbejdelse af evakueringsplaner
  • Udarbejdelse af skræddersyet menu
  • Koordinering med kokken og lokationen
  • Koordinering af allergier til alle gæster
  • Koordinering af diverse foodtrucks
  • Indkøb og opfyldning af drikkevarer

Sikre dialogen om hvordan vi sammen kan forbedre det miljømæssige fodaftryk før, under og efter et event

  • Sikre en stærk og meget synlig brand eksekvering
  • Kreative ideer og indspil til iscenesættelsen
  • Fokus på at skabe engagerende content der kan blive delt på SoMe
  • Tilrettelæggelse af pressedækning før, under og efter
  • Intern kommunikationsplan
  • Sikre professionelt udstyr til afvikling
  • Test inden event
  • Briefing og tilrettelæggelse af content produktion
Deltagere i 2023
0 +
Antal medarbejdere
0
Destinationer i udlandet
0 +
Antal events
0 +

Ikke to netværksmøder er ens

Hvert netværksmøde og hver netværksrejse har sit eget liv og dagsorden. På nogle rejser er det selve netværksmødet, der er i højsædet, mens det på andre ture mere er det sociale, der er fokus på.

Vi skræddersyer altid vores netværksrejser, så de passer til de behov, vores kunder har.

Vi lægger en tidsplan, som vi følger til punkt og prikke. Og vi har altid medarbejdere med på turene, så de forskellige arrangementer undervejs forløber til alles tilfredsstillelse.


Lad os hjælper jer med jeres næste netværksmøde eller -rejse

I ALIVE er vi stolte af at bidrage til, at danske virksomheder kan pleje deres netværk på rejser ud i verden.

Og vi sætter en ære i at arrangere selve mødet såvel som alle de omkringliggende opgaver, når sportsklubber og foreninger samler deres netværk på rejser og ture i både Danmark og udlandet.

Drømmer I om at skabe et uforglemmeligt øjeblik?

Så kontakt ALIVE og tag en snak med os om, hvordan vi indfrier lige præcis jeres ønsker og behov.

Ida Løfberg
CCO

Telefon: +45 29 11 34 77
ida.lofberg@alive.dk