Jubilæumsfester

I en travl forretningsverden handler det næsten altid om at se frem. Hvad er vores langsigtede strategi? Hvad skal vores overskudsgrad være om fem år? Hvordan kan vi tiltrække de bedste medarbejdere næste år? Men nogle gange skal man også stoppe op, kigge de gamle fotoalbums igennem og glæde sig over, at man er nået dertil, hvor man er.

Jeres helt egen fortælling

Det er her, en jubilæumsfest kommer ind i billedet. Jubilæumsfesten er den perfekte anledning til at stå af ræset for en dag, samle alle dem, der igennem årene har været en del af virksomheden, og fejre historien, værdierne, hinanden og tiden der er gået.

Det kan godt lyde som noget, der rimer på skåltaler, lidt let at spise og godt glas vin. Men det kan også rime på tusind andre ting. Et jubilæum er nemlig en helt unik begivenhed centreret om lige præcis jeres virksomhed, jeres unikke brand og jeres historie. Og som det er med historier, så kan de fortælles på et utal af måder, et utal af steder og med et utal af stemmer.

Hold jeres næste jubilæumsfest med ALIVE

I ALIVE tager vi jubilæumsfesten seriøst. Vi ved, hvor vigtig historien er for alle danske virksomheder. Og vi går til opgaven med ydmyghed og dedikation, når de beder om hjælp til at fejre deres fortid og fortælle deres historie til deres nærmeste. Og uanset hvordan I drømmer om at fortælle historien, så er fortællingen i trygge hænder hos os i ALIVE. Vi går til opgaven med kreativitet og en masse spændende visioner, som vi glæder os til at dele med jer.

VORES KOMPETENCER

Vi hjælper med at få historien bag jubilæet kreativt foldet ud

Vi arrangerer jubilæer i alle skalaer. Fra de intime til de ekstravagante

Vi sørger for alt fra mad og drikke til underholdning og styling af lokaler

Mange forskellige måder at fejre jubilæum på

Hver jubilæumsfest har sin egen fortælling og sin egen ramme. Fra den lille og underspillede reception en tirsdag eftermiddag i huset til det omfattende projekt med rød løber, gallapåklædning, storslået venue og dronefotografer. Vi har specialiseret os i at lave pakkeløsninger, der skaber en unik oplevelse for de fremmødte, uanset om jeres jubilæumsfest skal være stor og have det ekstra gear eller mindre og mere afslappet.

En fest der passer til jeres DNA

Der er forskel på de jubilæumsfester, vi i ALIVE har arrangeret gennem tiden. Og det er der, fordi der er forskel på de firmaer, der har holdt dem. Nogle ønsker en siddende middag med mange indslag i løbet af arrangementet.

Andre vil hellere markere jubilæet mere uformelt med et setup med buffet, et afslappet venue og hjemlige rammer omkring fejringen. Vi tager altid udgangspunkt i jeres tanker og drømme om en fremtidig jubilæumsfest, og vi sørger for, at det bliver en aften, hele virksomheden kommer til at huske i mange år fremover.

Mange forskellige grunde til at fejre jubilæum

Mange forskellige grunde til at fejre jubilæum

Mange firmaer holder jubilæum, når det er 10, 25 eller 50 år siden, virksomheden blev grundlagt. Men ingen siger, at en god jubilæumsfest skal bindes op på et af de klassiske jubilæumsår. I ALIVE har vi lige så mange ideer til, hvad jeres jubilæum kan symbolisere, som vi har til selve eventet. Og hvis I er besluttet på at holde en jubilæumsfest, så glæder vi os til at dykke ned i jeres historie, jeres medarbejdere og jeres DNA og finde lige præcis den krog, der retfærdiggør den store eller lille fest.

DET KAN VI HJÆLPE MED:
  • Planlægning af fulde program
  • Allokering og styring af ressourcer
  • Styring af budget og samlet økonomi
  • Projektledelse og løbende rapportering
  • Eventafvikling
  • Rejselederafvikling
  • Håndtering af GDPR regler
  • Koordinering af fly
  • Koordinering af bustransport i DK og udlandet
  • Koordinering af shuttlebusser til og fra event/hotel/lufthavn
  • Koordinering af limousiner
  • Koordinering af indtjekning af bagage på hotel
  • Hotelbooking til gæster og personale
  • Booking af overnatning i andre former for outdoor, telte og lign.
  • Koordinering af kurve, snack pakker, drikkevarer m.m.
  • Booking af artister
  • Booking og briefing af konferencier
  • Koordinering af scene, teknik, lys og lyd
  • Branding af venue
  • Opbygning af greenrooms
  • Transmittering på storskærm mellem flere lande
  • Planlægning og booking af oplevelser
  • Booking og briefing af guide og chauffør
  • Sikre afvikling hvor der er taget hensyn til individuelle forhold fx fødevareallergi
  • Sikre relevant information til deltagerne inden oplevelsen fx beklædning
  • Konceptudvikling
  • Udsmykning af salen, scenen og indgangsparti
  • Borddækning med service, lys og blomsterdekorationer
  • Bestilling af borde, stole, service
  • Branding af hele venue
  • Opbygning af velkomstområde
  • Opbygning af food område og tema restauranter
  • Opbygning af bar, temabar og natklub
  • Opbygning af rygeområde med hyggebelysning og varme
  • Opbygning af omklædningsområde
  • Opbygning af loungeområde
  • Opbygning af kaffelounge med baristaer
  • Toiletter med dufte, blomster og hygiejne genstande
  • Bestilling og opbygning af pressevæg
  • Design, grafik og tryksager til det valgte tema
  • Indkøb og pakning af snack og goodiebags
  • Udarbejdelse af floor- og bordplan
  • Udvikling af skræddersyet app
  • Alt information samlet i en app
  • Personlig billet i appen
  • Opsætning af push-beskeder
  • Koordinering af konkurrencer
  • Skræddersyet hjemmeside til tilmelding
  • Alt information samlet ét sted
  • Indscanningssystem til festen
  • Grafer og evaluering af no-shows
  • Telefonisk hotline til alle gæster med spørgsmål
  • Booking af vagter og samaritter
  • Booking af og briefing af artister og foto-/videografer
  • Booking og koordinering af servicepersonale
  • Oplæring af personale i tiltaleformer og sikkerhed
  • Udarbejdelse og godkendelse af brandtegninger
  • Udarbejdelse af evakueringsplaner
  • Udarbejdelse af skræddersyet menu
  • Koordinering med kokken og lokationen
  • Koordinering af allergier til alle gæster
  • Koordinering af diverse foodtrucks
  • Indkøb og opfyldning af drikkevarer

Sikre dialogen om hvordan vi sammen kan forbedre det miljømæssige fodaftryk før, under og efter et event

  • Sikre en stærk og meget synlig brand eksekvering
  • Kreative ideer og indspil til iscenesættelsen
  • Fokus på at skabe engagerende content der kan blive delt på SoMe
  • Tilrettelæggelse af pressedækning før, under og efter
  • Intern kommunikationsplan
  • Sikre professionelt udstyr til afvikling
  • Test inden event
  • Briefing og tilrettelæggelse af content produktion
Deltagere i 2023
0 +
Antal medarbejdere
0
Destinationer i udlandet
0 +
Antal events
0 +

Bliv inspireret af vores cases fra tidligere jubilæer

Vi har gennem tiden hjulpet mange danske virksomheder, når deres historie skulle fejres. Og ved hvert event har vi lagt os i selen for at give festen lige præcis det touch og den energi, der gør det til ALIVE-event. Kig gennem case-beskrivelserne af tidligere jubilæer nedenfor og find inspiration til jeres næste jubilæum.

Drømmer I om at skabe et uforglemmeligt øjeblik?

Så kontakt ALIVE og tag en snak med os om, hvordan vi indfrier lige præcis jeres ønsker og behov.

Ida Løfberg
CCO

Telefon: +45 29 11 34 77
ida.lofberg@alive.dk